Monday, May 16, 2011

SUKAN SKSB II 2011 KALI KE-7 (BEST EVEN OF THE YEAR)

SUKAN SKSB II 2011 KALI KE-7
(BEST EVEN OF THE YEAR)


Baru-baru ini, pada 06 Mei 2011, Jumaat 2.30 petang,SKSB 2 telah mengadakan acara Sukan Tahunan SKSB 2 Kali Ke 7.
Meriah dan banyak acara dipertandingkan dari acara olaharaga hingga sukaneka.(bermacam gelagat dan keupayaan yang ditonjolkan oleh adik-adik kita disana,happy je..)

Seribandionline sempat menhadiri majlis tersebut dan ingin berkongsi gambar-gambar yang diambil semasa aktiviti dijalankan



PASUKAN RUMAH KUNING (LAKSAMANA)



PASUKAN RUMAH BIRU (TEMENGGUNG)



RUMAH MERAH (BENDAHARA)

Bersemangat, ketika ini kelihatan ketiga-tiga pasukan sedang berarak mengelinggi padang. Setiap pasukan mempunyai pelbagai pertunjukkan,style dan pakaian sebagai lambang kekuatan pasukan mereka.



Berarak dan bersemangat itu lah kekuatan pasukan masing-masing.


Sibuk, Cikgu sedang memberi arahan kepada pasukan masing-masing. Adik-adik kita yang tidak bermain masih tetap mamberi sokongan kepada pasukan pilihan.


Ramai yang menyertai sukan SKSB 2 dan ibubapa yang hadir.

Gembira, itu lah ragam adik-adik semasa bergambar.


Kelihatan dua orang rakan seriibandionline tengah rehat dan berbincang sambil minum air yang dibeli di gerai berhampiran.


Tahniah kepada Rumah Merah kerana mendapat tempat pertama diikuti Rumah Biru dan Rumah Kuning.
Majlis sukan berakhir pada pukul 6.30 petang.(~haish~ penat2..) Hari Sukan pada kali ini mendapat gelaran 'BEST EVENT OF THE YEAR'.


p/s: Seribandionline mengucapkan taniah kepada adik-adik kite yang menang dan yang kurang berjaya jangan putus asa, cuba lagi pada masa akan datang.
Taniah juga kepada SKSB 2 kerana berjaya mengadakan aktiviti ini dengan lancar so, tidak hairanlah kalau ia mendapat gelaran 'BEST EVENT OF THE YEAR'.

No comments:

Post a Comment